Sărbători binecuvântate!

Vă dorim să vă bucurați de un Crăciun cu multă bucurie, har, speranță și pace lăuntrică. De asemenea, vă dorim să păstrați cât mai profund în inimi și să lăsați să rodească cât mai frumos în suflete bucuria Sfintelor Sărbători. In Noul An să vă dăruiască Dumnezeu sănătate, putere, curăție sufletească, dragostea cea adevărată și nepieritoare. Să aveți mereu sufletele înrourate de har și luminate de dorul de bine și frumos.

Noi am întâmpinat sărbătoarea Nașterii Domnului cu un sentiment de tihnă și speranță.  Suntem mulțumitori pentru încercările prin care am trecut, pentru călătoriile pe care le-am făcut, pentru oamenii pe care i-am cunoscut, pentru ajutorul pe care l-am primit. Am fost înconjurați de multă prietenie și dragoste, de o nebănuită căldură sufletească din partea multor oameni, știuți și neștiuți, de departe și de aproape. Boala aceasta, care ne-a izbit pe toți atât de neașteptat, ne-a deschis calea unui pelerinaj, in care trebuie să ne redescoperim și să ne șlefuim sufletele. Să adunăm și să dăruim, comori de iubire. Chiar și atunci când ne simțim visteria lăuntrică săracă, tare săracă…

Ce v-am putea dărui și noi, la rândul nostru? Un colind, un gând frumos… si o veste buna. In urma testului genetic efectuat la ultima noastră vizită în America, a reieșit ca majoritatea modificarilor gentice care caracterizează boala mamei au scazut ca procentaj.  Așa că nu ne rămâne decât să continuăm pe acest drum. Deși nu e ușor: sunt de luat zeci de tablete în fiecare zi, plus alte tratamente periodice. Tratamentul este unul intens, solicitant pentru organismul ei. Dar noi credem din toată inima că va fi bine, cu voia lui Dumnezeu, curând-curând.

Așa ca vă imbrațișăm cu căldură și vă dorim să trăiți clipe pline de tăria veșniciei!

